Friday, March 13, 2009

Getting off my high horse and the Evolution of Super Heros

Yesterday's post was more of a rant...sorry about that. I really do try to be a half full kinda gal but some days get to me and I see negative things rather then the positives.

So to get my mind back where it needs to be, I want to share a funny.

My boys are all about superheros. Most of the time they are dressed up (or just pretending to be) Spiderman, Batman, Ironman, or hulk.






This is Matthew 12 days post tendon transfer and calcanial osteotomy jumping on the couch spinning webs.










Ryan as his favorite alter ego.










Sometimes Ryan gets his super heros a bit messed up though. We are not sure who this is but maybe he can come and do my kitchen reno...




I am starting to wonder if my poor children need to watch more tv, or at least some new movies. They have their super hero ideas that are a bit, well, off. I caught Matthew running around the house a few weeks ago yelling "I am Ironman! Here is my Iron!"

They have also invented their own super hero alter egos. I heard them talking the other morning.

Matthew "I'm Zacron and my super power is I can run really really fast"

Ryan "I'm Toronto and my super power is I fly"

There was a pause and then

Matthew "And Daddy is Smokeman!" (no idea, no one smokes)

Ryan "and Mommy is Makeman cuz she makes delicious and yucky foods"

And lastly, this one I like to call, when super heros go wrong... (Ryan calls this Robin)


Have a great weekend everyone!

8 comments:

Jenn M said...

Oh man, to be a fly on the wall at either of your boys weddings. The stories the pictures. You are going to have an arsenal of wicked blackmail pictures.

Angela said...

I LOVE that last photo... typical boy LOL

Michelle said...

LOL So funny. i liked the comment about the construction worker spidey coming to do renos! I think Colten would think your boys are a riot!!

Also did you know spiderman 4 is coming out in may?? i just found that out

Sue said...

Oh my gosh, I TOTALLY needed this today!!! Thanks for sharing your kids -- that last picture made me laugh out loud (thankfully not TOO loud b/c my kids are trying to sleep). Hold on to these good times!

Amber said...

Hahaha! That's great!

Sounds like my house, except right now we are on a Star Wars kick...blankets become cloaks, farmhouses become blasters, and we all have new names...Padmom Amberdala, Cleia, Obi Josh Kenobi, Danikan and Yodad. Life in the mind of a boy! Haha!

Me said...

LMAO...hilarious! Love the pics.

Sara said...

hehehe Love the pictures Jo-Ann.

Mama J. said...

HAHAHAHAHAHA....whew....thanks for the laugh!

I love the last picture...lol...we gave Liam spiderman underoos and he looked at the bottoms (specifically the, ahem, opening) and said "WOW!!! They even have a POCKET!!!".

Maybe the smokeman reference is about Craig's BBqing?